Na čem budete pracovat
Pro tuto klíčovou pozici hledáme profesionála, který za čísly vidí příběh, má obchodní myšlení a dokáže nejen identifikovat potenciální rizika, ale také navrhnout a implementovat efektivní procesní změny.
V této roli budete úzce spolupracovat s vedením napříč celým Energon Holdingem, tedy s jednateli a manažery několika společností. Zodpovídat budete za kontrolu, analýzu a reporting finančních dat s cílem poskytnout vedení společnosti všechny informace potřebné pro informovaná rozhodnutí v dynamicky se vyvíjejícím prostředí. Budete se významně podílet na strategickém řízení finanční stability Holdingu a přispívat k jeho růstu.
Postaráte se o:
- Finanční plánování a analýzu dat
- Řízení finančních procesů s přesahem do souvisejících procesů společností
- Celkový dohled nad holdingovým reportingem a kontrolu nákladů
- Implementaci holdingových pravidel a zásad v oblasti finančního řízení
- Nastavení obchodního controllingu
- Reporting pro CEO a představenstvo
- Dohled nad správným využívání ERP systému napříč Holdingem
To zahrnuje:
- Úzkou spolupráci s jednateli jednotlivých společností, klíčovými uživateli a jednání s důležitými partnery.
- Kontrolu plánu fakturace.
- Kontrolu výnosů a nákladů dle rozpočtů jednotlivých zakázek a kontrolu čerpání režijních nákladů dle rozpočtů středisek.
- Monitoring a analýzu celkové nákladové struktury společnosti, identifikace oblastí pro zlepšení a implementace opatření ke zvýšení efektivity.
- Kontrolu finančních dat při přepadu zakázek z obchodu do realizace a jejich promítnutí formou rozpočtů nákladů a výnosů (propojení informací obchod – realizace – finance).
- Zpracování pravidelných i ad-hoc výkazů a finančních reportů pro vedení společnosti, které poskytují přehled o výkonnosti firmy.
- Identifikace rizik plynoucích ze zpracovávané agendy včetně návrhu na jejich eliminaci.
- Zpracování finančních analýz a rozpočtů, prognóz a dlouhodobých finančních plánů, sledování odchylky mezi plánovanými a skutečnými výsledky, návrh opatření ke zlepšení.
- Přípravu finančních strategií a aktivní participaci na řízení jednotlivých společností Holdingu.
- Poskytování vedení firmy finanční analýzy a návrhy, které pomáhají při strategickém rozhodování, jako jsou investiční projekty nebo stanovení cenových strategií.
- Zpracování holdingového cashflow.
- Přípravu reportů a výkazů pro banky.
- Součinnost při závěrkových pracích, auditech a přípravě VH.
- Spolupráci na rozvojových projektech.
- Aktivní práci s informačním systémem Microsoft Business Central 365.
- Implementaci a kontrolu finančních procesů s ohledem na soulad s platnými zákony, předpisy a interními směrnicemi společnosti.
Co Vám nabízíme
- Vysokou míru autonomie a samostatnosti.
- Podporu od jednatelů jednotlivých společností a CEO Holdingu.
- Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova.
- Výkonnostní odměny.
- Služební vůz s možností využití i k soukromým účelům.
- Odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál 116 Kč/odpracovaný den, firemní akce.
- Pestrou práci se silným vlivem na budoucí vývoj Holdingu.
- Zastřešení zajímavých interních projektů v oblasti controllingu.
- Zázemí úspěšné a stabilní české skupiny podnikající v lukrativním odvětví energetiky.
Jak si Vás představujeme
- Máte praxi na obdobné pozici, v oblasti energetiky, stavebnictví a řízení zakázek výhodou, avšak vůbec ne podmínkou.
- VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Rozumíte účetním souvislostem a znáte právní požadavky v oblasti podnikání právnických osob.
- Máte analytické schopnosti a jednoduše získáváte informace z rozpočtů projektů, výsledovek, rozvahy apod.
- Aktivně využíváte aplikace M365 a obecně máte blízko k digitalizaci.
- Nechybí Vám proaktivní přístup, business mindset a výborné komunikační schopnosti, které jsou potřebné při úzké spolupráci s vedením firmy.
- Zkušenost z pozic v přímé expozici vedení firmy výhodou.
- Znalost anglického jazyka na úrovni porozumění obchodnímu textu.
- Jste samostatní se zájmem o soustavné vzdělávání a rozvoj.
- Jste ochotní služebně cestovat po ČR (především region Čechy) a čekají vás pravidelné návštěvy na naší pobočce na Dobříši..
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
O nás
Jsme Energon Consulting, centrum sdílených služeb, které bylo založeno v roce 2018 s cílem poskytovat podporu společnostem v rámci skupiny Energon Holding. Naše služby zahrnují finanční řízení, vedení účetnictví, správu IT, HR, marketing a organizační rozvoj. Díky menší velikosti našeho týmu, který čítá kolem dvaceti lidí, se nám daří udržovat přátelskou atmosféru. Podle nedávného průzkumu naši zaměstnanci nejvíce oceňují přátelský kolektiv, férový přístup a kvalitu práce svých týmů.
ENERGON HOLDING je česká skupina, která se již 25 let specializuje na technologické dodávky a související služby v oblasti energetiky.
Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Auto i pro soukromé účely
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vlastní organizace náplně práce
Dejte nám o sobě vědět
Pokud vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis. Ozveme se každému uchazeči.